English version
Witamy w niedzielę, 21.04.2019 o
PAI - Poligraficzna Agencja Informacyjna



 
 

Informacje prasowe

  • Stora Enso wśród partnerów głównych konkursu Art of Packaging 2019
    11 marca br. miało miejsce rozstrzygnięcie tegorocznej edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku – Art of Packaging, organizowanego przez wydawnictwo European Media Group. Podobnie jak w latach ubiegłych, Stora Enso znalazła się wśród partnerów głównych tego wydarzenia. Firma objęła swym patronatem dwie kategorie: „Opakowanie luxury & nature” (w edycji „Debiuty”) oraz „Opakowanie premium” (w edycji „Professional”). W jej imieniu nagrody zwycięzcom obu kategorii wręczał Janusz Kosiński – TCS Manager w Stora Enso Polska. więcej »

  • Karton Natura Life firmy Stora Enso po raz kolejny w proekologicznych opakowaniach Pure-Pak
    Wytwarzany przez Stora Enso karton Natura Life, charakteryzujący się naturalnym, brązowym odcieniem, znalazł po raz kolejny zastosowanie w produkcji opakowań Pure-Pak, stworzonych przez firmę Elopak. Tym razem został on wykorzystany w ich aseptycznej wersji, jaka pojawiła się niedawno na rynku. więcej »

  • Nowy raport CDP: firma Stora Enso ponownie wśród światowych liderów przeciwdziałających zmianom klimatycznym
    Stora Enso po raz kolejny znalazła się w ścisłej czołówce przedsiębiorstw przeciwdziałających globalnemu ociepleniu. Firma została uwzględniona w raporcie Supplier Climate A List, obejmującym światowych liderów w walce ze zmianami klimatycznymi. Jest on co roku tworzony przez CDP – organizację non-profit zajmującą się problematyką zrównoważonego rozwoju w wymiarze globalnym i wspierająca przedsięwzięcia z nią związane. więcej »

  • Wyniki Stora Enso za 2018 rok: trend wzrostowy utrzymany
    Stora Enso poinformowała o wynikach finansowych za 4. kwartał 2018 r. oraz za cały ubiegły rok. Skandynawski koncern odnotował w nim wzrost przychodów ze sprzedaży o 4,4%. Zysk operacyjny EBIT – w porównaniu z 2017r. – wzrósł natomiast o 32%. Jak podaje spółka w oficjalnym komunikacie prasowym, także wyniki finansowe za ostatnie trzy miesiące ub.r. są zadowalające – Stora Enso osiągnęła w nich 5,8% wzrost przychodów ze sprzedaży, które wyniosły 2 657 mln euro. więcej »

  • Stora Enso wprowadza na rynek nową, zaawansowaną wersję kartonu Performa Brilliance
    Stora Enso poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty nowej wersji kartonu Performa Brilliance o gramaturze 395 g/m2. Wzbogacony o warstwę wykonaną z celulozy mikrofibrylowanej (MFC), jest on zaawansowanym, odnawialnym i w pełni biodegradowalnym materiałem, bazującym na włóknach pierwotnych. Służy do produkcji lżejszych, mocniejszych i bardziej proekologicznych opakowań. więcej »

 



Copyright ©2004-2019 by Printnet s.c. :: Made by WebFabrika