English version
Witamy we wtorek, 7.07.2020 o
PAI - Poligraficzna Agencja Informacyjna



 
 

Informacje prasowe

  • API Folie Polska przejmuje obsługę rynku niemieckiego w zakresie wszystkich folii z oferty API Foilmakers
    Firma API Folie Polska, lokalny oddział API Foilmakers, poinformowała, że z początkiem czerwca br. przejęła kompleksową obsługę wszystkich klientów z rynku niemieckiego, zarówno reprezentujących branżę opakowań i etykiet, jak też odbiorców przemysłowych. Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska – jest to efekt z jednej strony zmian strukturalnych, jakie zaszły na poziomie właścicielskim w 1. kwartale tego roku, z drugiej – pozytywnych doświadczeń z obsługą niemieckich klientów w obszarze folii przemysłowych. W związku ze znaczącą rozbudową kompetencji i zakresu działalności, wkrótce w zakładzie API Folie Polska w podwarszawskim Piasecznie rozpoczną pracę nowe maszyny do przetwórstwa i konfekcjonowania folii, powiększona zostanie powierzchnia magazynowa, planowane jest także zwiększenie zatrudnienia. więcej »

  • API Folie Polska: nowe kompetencje po przekształceniach własnościowych, niezakłócony łańcuch dostaw w obliczu obecnej sytuacji rynkowej
    Firma API Folie Polska, lokalny oddział API Foilmakers, wdraża nowe procedury związane z niedawnymi przekształceniami na poziomie właścicielskim (po przejęciu większości aktywów API przez Aldus Group) oraz z obecną sytuacją rynkową w skali globalnej. Jak zapewnia Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca, sytuacja w firmie jest stabilna m.in. z uwagi na wdrożoną na nowo produkcję w zakładach w Livingston (Szkocja). Z uwagi na przekształcenia wewnątrz całej spółki, jej polski oddział uzyska wkrótce nowe kompetencje związane z obsługą nowych rynków i segmentów produktowych. więcej »

  • API Folie Polska podsumowuje miniony rok: nowe produkty, kolejni klienci, dalsza ekspansja rynkowa
    Nowe produkty w coraz szerszym portfolio obejmującym folie, laminaty i rozwiązania holograficzne; kolejne pozyskane do współpracy drukarnie offsetowe i fleksograficzne; dalszy wzrost udziałów rynkowych; aktywność na wydarzeniach branżowych w Polsce i za granicą; nowa edycja API Trends Folio – przewodnika po trendach opakowaniowych na najbliższe lata – to najkrótsze podsumowanie działalności API Folie Polska w minionym roku. Jak podkreśla Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca firmą, był to okres dalszego umacniania się polskiego oddziału w globalnych strukturach API, m.in. w związku z przejęciem dystrybucji folii pigmentowych w Europie oraz dalszymi inwestycjami sprzętowymi w jej podwarszawskim centrum konfekcjonowania i logistyki materiałowej. więcej »

  • Estetyka i ekologia: prezentacja rozwiązań API na konferencji „Bezpieczne Opakowanie”
    Firma API Group po raz pierwszy wzięła udział w charakterze partnera i sponsora konferencji „Bezpieczne Opakowanie”. Wydarzenie, organizowane dorocznie przez miesięczniki Opakowanie i Poligrafika, tym razem odbywało się w dniach 14-15 listopada we Wrocławiu. Spotkanie, w którym wzięło udział ok. 200 osób reprezentujących polską i zagraniczną branżę opakowań, stało się kolejną w ostatnim czasie okazją do zaprezentowania rozwiązań API. Jak zapewniała podczas swojej prezentacji Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska, z jednej strony wychodzą one naprzeciw proekologicznym oczekiwaniom konsumentów, z drugiej – pozwalają zwiększyć atrakcyjność opakowań poprzez wprowadzenie odpowiednich uszlachetnień i efektów specjalnych. więcej »

  • Proekologiczne etykiety i opakowania klasy premium: nowe propozycje API Group w kontekście zmieniających się oczekiwań rynkowych i uwarunkowań prawnych
    14. konferencja „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, zorganizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz, była kolejnym już w tym roku wydarzeniem branżowym, podczas którego firma API Folie Polska miała okazję do zaprezentowania swoich rozwiązań, dedykowanych produkcji opakowań i etykiet. Tym razem Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca przedsiębiorstwa, skoncentrowała się na proekologicznych produktach z oferty API Group, występując z referatem zatytułowanym „Jak pozwolić markom błyszczeć i pozostać eko”. więcej »

 



Copyright ©2004-2020 by Printnet s.c. :: Made by WebFabrika