English version
Witamy w poniedziałek, 17.06.2019 o
PAI - Poligraficzna Agencja Informacyjna



 
 

Informacje prasowe

  • Nowe folie firmy API zadebiutowały na targach Packaging Première 2019 w Mediolanie
    Podczas targów Packaging Première 2019, jakie odbywały się w dniach dniach 27-29 maja br. w Mediolanie, firma API Group oficjalnie wprowadziła do swojej oferty dwie nowe serie folii do uszlachetniania opakowań. Pierwsza z nich – CBH – to metalizowana folia do hot stampingu (z możliwością zadrukowywania). Druga to folia metalizowana do tłoczenia na gorąco, dostępna w wariancie do zastosowań ogólnych (UB) oraz specjalistycznych, uwzględniających duże obszary krycia i trudne w obróbce, niepowlekane podłoża (UBH). Wszystkie nowo wprowadzone na rynek produkty – jak podaje firma – są już dostępne w globalnej sieci sprzedaży API Group, uwzględniającej także jej rodzimy oddział – API Folie Polska. więcej »

  • API Folie Polska wśród partnerów konferencji Label Innovations firmy Etykiety.pl Etigraf: proekologiczne rozwiązania opakowaniowe klasy premium
    2 kwietnia br. w warszawskim Centrum Expo XXI odbyła się 5. konferencja z cyklu Label Innovations, będąca jednym z wydarzeń towarzyszących targom Packaging Innovations 2019. Zorganizowana przez drukarnię Etykiety.pl Etigraf i przebiegająca pod hasłem „Eko, które kupi konsument – czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”, zgromadziła przedstawicieli agencji reklamowych, właścicieli marek, specjalistów ds. marketingu i kreacji oraz projektantów graficznych. Firma API Folie Polska po raz kolejny już była partnerem tego wydarzenia, a jej dyrektor zarządzająca – Katarzyna Kozińska, wystąpiła na konferencji z referatem zatytułowanym „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii”. więcej »

  • API na konferencji Label Innovations w Warszawie i wystawie Pack & Spirit w Reims: proekologiczne rozwiązania dla branży opakowań i etykiet
    W pierwszym tygodniu kwietnia firma API weźmie udział w dwóch wydarzeniach branżowych, odbywających się w Polsce i we Francji. Wśród prelegentów towarzyszącej warszawskim targom Packaging Innovations konferencji Label Innovations (zaplanowanej na 2 kwietnia) znajdzie się m.in. Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska. Wystąpi ona z referatem zatytułowanym „Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii”. Z kolei goście targów i konferencji Pack & Spirit, odbywających się w dniach 3-4 kwietnia w Reims, będą mieli okazję odwiedzić stoisko API Group (nr A20), na którym zostaną zaprezentowane jej rozwiązania (przede wszystkim folie do tłoczenia na gorąco) do produkcji opakowań premium na wyroby spirytusowe. więcej »

  • API wprowadza na rynek nową serię laminatów holograficznych nie zawierających plastiku
    API Group poinformowała o rozszerzeniu produkowanych przez firmę rozwiązań z rodziny Transmet o 12 nowych wzorów, uwzględniających różnego rodzaju hologramy. Są one dedykowane właścicielom marek oraz producentom, którym zależy na wyróżnieniu opakowań swoich produktów na półce sklepowej. więcej »

  • API Folie Polska: podsumowanie roku 2018 i plany na rok 2019
    Miniony rok był dla API Folie Polska kolejnym, jak podaje kierownictwo firmy, ważnym okresem w jej dotychczasowej działalności. Zakres kompetencji przedsiębiorstwa – po przekształceniach w API Group – został rozszerzony o konfekcjonowanie i dystrybucję folii pigmentowych do klientów z wybranych krajów Europy Zachodniej. Jego obroty w skali globalnej wzrosły, także za sprawą pozyskania nowych odbiorców z Polski, o ok. 20%. Park maszynowy zakładu API Folie Polska w podwarszawskim Piasecznie został rozbudowany o kolejne urządzenia do cięcia folii. Na rok 2019 zaplanowane są dalsze inwestycje sprzętowe, firma przewiduje też systematyczny wzrost udziałów rynkowych. Jak zapowiada Katarzyna Kozińska – dyrektor zarządzająca API Folie Polska, jednym z największych wyzwań będzie rozpowszechnienie w naszym kraju wytwarzanych przez API laminatów (tj. kartonów wzbogaconych o folię metalizowaną lub holograficzną), stanowiących jeden ze strategicznych segmentów firmę działalności biznesowej. więcej »

 



Copyright ©2004-2019 by Printnet s.c. :: Made by WebFabrika