English version
Witamy w piątek, 22.01.2021 o
PAI - Poligraficzna Agencja Informacyjna



 
 

Informacje prasowe

  • Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
    Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed potencjalnym zagrożeniem ze strony złośliwego oprogramowania. więcej »

  • Jak maszyna AccurioPress C12000 firmy Konica Minolta „wprawiła w ruch” Machinę Druku w obszarze cyfrowej produkcji dziełowej
    Machina Druku z Torunia zainwestowała niedawno w cyfrową maszynę do wielokolorowej produkcji wysokonakładowej - AccurioPress C12000 firmy Konica Minolta. To jedna z pierwszych instalacji w Polsce tego urządzenia i jednocześnie pierwsza tak rozbudowana o szereg funkcji automatyzujących jej działanie. Zakup maszyny – w bardzo trudnym okresie związanym z pandemią – pozwolił drukarni nie tylko na zachowanie ciągłości produkcji, ale również umożliwił jej dalszy rozwój m.in. dzięki wprowadzeniu druku książek i katalogów w technologii cyfrowej. Jak zapewnia kierownictwo Machiny Druku, dzięki tej inwestycji firma może wykonywać obecnie większość zleceń we własnym zakresie, a także wkroczyła na nowy, dotychczas niedostępny dla niej obszar rynku poligraficznego – zarezerwowany do tej pory dla drukarń offsetowych. Stała się przez to bardziej konkurencyjna na rynku produkcji dziełowej, pozyskała nowych klientów (w tym duże grupy wydawnicze), w efekcie czego wprowadziła system dwuzmianowy; rozwinęła również swoją działalność na rynkach zagranicznych. więcej »

  • Wyczaruj biel z Konica Minolta. Nowa hybrydowa wersja cyfrowej maszyny etykietowej AccurioLabel z opcją bieli i innych kolorów specjalnych
    Etykiety z elementami śniegu i bieli to popularny motyw w okresie świąteczno-zimowym. Nowy moduł fleksograficzny, dedykowany maszynom z serii AccurioLabel, wprowadzony niedawno do oferty Konica Minolta, ma umożliwić realizowanie prac inline z kolorem białym lub innymi barwami dodatkowymi. To opcja znacząco zwiększająca możliwości cyfrowych maszyn etykietowych tego producenta. Może ona posłużyć np. do produkcji materiałów reklamowych czy marketingowych, uwzględniających np. zimowe i świąteczne akcenty. więcej »

  • Magia prezentu zaczyna się od opakowania. Let’s pack!
    Magia prezentu zaczyna się od opakowania. W przypadku przedświątecznych decyzji zakupowych jego rola nabiera jeszcze większego znaczenia. Zainicjowany niedawno przez firmę Konica Minolta projekt „Let’s Pack” - prezentujący szeroki potencjał drukowania opakowań na maszynach tego producenta - ma stanowić swego rodzaju inspirację dla właścicieli marek, projektantów opakowań, agencji reklamowych oraz drukarń. W ostatnim czasie firma zaprezentowała możliwości w tym zakresie podczas uroczystości rozdania nagród w konkursie Art of Packaging - na najlepsze opakowanie roku. Podczas gali, każdy jej uczestnik otrzymał upominek w postaci opakowania premium, wykonanego z zastosowaniem rozwiązań z oferty Konica Minolta. Firma była jednocześnie partnerem tego wydarzenia i sponsorem kategorii „Etykieta cyfrowa” w edycji „Professional”. więcej »

  • „Let’s pack” – podróż po świecie opakowań z Konica Minolta i maszyną AccurioJet KM-1
    „Let’s pack” – to hasło najnowszej kampanii promocyjnej Konica Minolta, prezentującej wszechstronność i szerokie możliwości maszyny inkjetowej AccurioJet KM-1 w zakresie produkcji opakowań wraz z ich uszlachetnieniem na urządzeniu MGI JetVarnish 3D EVO oraz z zastosowaniem aplikacji genARate, wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości. Ma ona pomóc poszukującym nowych perspektyw w tej dziedzinie, a propozycje w niej zawarte są odpowiedzią na zmieniającą się od wielu lat – wraz z rozwojem sprzedaży samoobsługowej - rolę opakowania, które w największym stopniu sprzedaje obecnie produkt i wpływa na decyzje zakupowe konsumenta, a także jest nośnikiem informacji. To z kolei – jak pokazuje wiele badań - zmusza właścicieli marek, producentów, grafików tworzących opakowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań w tym zakresie. Kampania – jak zapewnia Konica Minolta zapraszając do zapoznania się z zawartymi w niej propozycjami – jest skierowana właśnie do nich. więcej »

 



Copyright ©2004-2021 by Printnet s.c. :: Made by WebFabrika