English version
Witamy w czwartek, 18.04.2024 o
PAI - Poligraficzna Agencja Informacyjna



 
 

iwarePRINT 2.0 - nowe trendy w rozwiązaniach web-to-print
 
Warszawa, 18.12.2014
Firma Iware wprowadziła niedawno na rynek nową wersję systemu iwarePRINT oznaczoną 2.0. Została ona stworzona w odpowiedzi na oczekiwania użytkowników i – jak zapewnia producent systemu, firma Iware z Wrocławia – posiada szereg innowacyjnych funkcji, wyznaczających nowe trendy w rozwiązaniach web-to-print. Ułatwiają one funkcjonowanie korzystającym z tego rozwiązania zakładom poligraficznym, przekładając się na korzyści zarówno samych drukarń jak też ich klientów.

IwarePRINT to rozbudowana platforma e-commerce, która – jak podają jej autorzy - uporządkowuje pracę, optymalizuje procesy i znacznie obniża koszty prowadzenia firmy. To rozwiązanie do zarządzania obiegiem zlecenia w drukarni oraz internetową obsługą sprzedaży.

„To pierwszy w Polsce automatyczny system web-to-print – mówi Łukasz Głośny, Sales Manager firmy Iware. – Doskonałe narzędzie nie tylko dla pracowników i właścicieli firm poligraficznych, ale również dla ich klientów, o czym świadczy rosnąca liczba jego wdrożeń. Właściciel drukarni korzystającej z iwarePRINT ma dzięki systemowi pełny podgląd przebiegu realizacji aktualnych zleceń, może również śledzić obłożenie drukarni oraz poszczególnych jej stanowisk pracowniczych. IwarePRINT - poprzez specjalny system ostrzeżeń - pozwala wykrywać niepokojące sytuacje związane z danym zleceniem np. opóźnienia.  Dzięki temu właściciel drukarni wie na bieżąco co się dzieje w jego zakładzie i może odpowiednio reagować.

Z kolei klient drukarni otrzymuje dzięki iwarePRINT natychmiastową kalkulację kosztów swojego zamówienia i dostawy, może dokonać zakupu przez Internet 24h na dobę, posiada możliwość samodzielnego zaprojektowania wzorów w kreatorze wydruków, a także może śledzić poszczególne etapy realizacji zamówionych przez siebie produktów czy usług. Ma dostęp do wszystkich dotychczasowych historii zamówień, dzięki czemu może np. zlecić ponowny wydruk tego samego zlecenia, biorąc pod uwagę oczywiście aktualny cennik drukarni, z której usług korzysta. Narzędzie wspomaga i porządkuje pracę także pracowników drukarni. Dzięki iwarePRINT na swoim stanowisku pracy posiadają oni dostęp do wszystkich potrzebnych danych (wgląd do projektów graficznych, kart technologicznych przypiętych do konkretnego produktu, prefki czy grafiki), a także do faktur czy listów przewozowych. Mają również wgląd w kolejkę zleceń do obsłużenia”.

IwarePRINT – jak podają jego autorzy - zapewnia pełne dopasowanie do każdego rodzaju druku m.in. cyfrowego, offsetowego, wielkoformatowego i 3D. Umożliwia szybką kontrolę procesów, jakie mają miejsce w drukarni, co przekłada się na ich sprawny przebieg i oszczędność czasu, a co za tym idzie pieniędzy. „Warto podkreślić, że rozwiązanie, które proponujemy posiada jeden z pierwszych w naszym kraju kalkulator produktów, oparty arkuszach kalkulacyjnych typu Excel. Zawiera on formuły obliczające cenę końcową produktu w danej konfiguracji parametrów. Stworzony na tej postawie arkusz podłączany jest do systemu i stanowi swoisty „silnik kalkulacyjny”, do którego klient – poprzez stronę drukarni – wprowadza bądź wybiera odpowiednie dla swojego zlecenia wartości parametrów, od razu otrzymując odpowiednia wycenę”.

System iwarePRINT ma charakter modułowy. Jego bazowy moduł to zaawansowana platforma e-commerce. Jego cena wynosi 99 zł netto. Do niego można dobierać dodatkowe segmenty które rozbudowują system o dodatkowe funkcjonalności (każda w cenie 250 zł). Należą do nich: moduł resellerski, produkcyjny, kreator wydruków oraz najnowszy - moduł automatycznego preflightu, który umożliwia automatyczne sprawdzanie plików przesyłanych przez klientów do drukarni czy działu graficznego oraz automatyczne generowanie szablonów wydruków. Już wkrótce (w styczniu 2015 roku) firma Iware zaprezentuje kolejny moduł - Moduł Handlowca – który, jak zapewnia, będzie innowacyjnym w naszym kraju rozwiązaniem w tego typu systemach, pomagającym – jak nazwa wskazuje - w pracy handlowca w drukarni . W pierwszym etapie będzie on udostępniany wybranym klientom do testów. W kolejnym wejdzie do oferty firmy Iware.

„Dużą wartością dodaną, jaką oferujemy naszym klientom, jest możliwość samodzielnej personalizacji przez rozbudowanie  systemu wraz ze zmieniającymi się potrzebami czy priorytetami drukarni za pomocą interfejsu programistycznego aplikacji tj. API – mówi Łukasz Głośny. – Warto wspomnieć, że każdy zainteresowany systemem iwarePRINT otrzymuje 30 bezpłatnych dni na jego uruchomienie i przetestowanie. Również firmy, które wdrożyły już nasz system mogą teraz przez 30 dni bezpłatnie testować moduły, którymi są zainteresowane, w tym najnowszy - automatycznego preflightu. Dlatego serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami”.

Firma Iware - w trosce o jakość usług i dobro swoich klientów – wprowadziła również niedawno tzw. „Ticket tracking”,, czyli system zarządzania zapytaniami, gdzie klienci mogą zgłaszać swoje pytania, uwagi i błędy z poziomu własnego systemu. „To unikatowe rozwiązanie na polskim rynku, które znacznie ułatwia i skraca proces komunikacji między nami, a naszymi klientami – mówi Łukasz Głośny. ­– Podczas tworzenia zapytania otrzymują oni niemal automatycznie podpowiedź dotyczącą poruszanego przez nich problemu. Biuro obsługi firmy na bieżąco odpowiada także na wszystkie zapytania i wątpliwości, jakie się pojawiają. Nasza firma bowiem jest zawsze otwarta na wszelkie sugestie i uwagi dotyczące funkcjonowania systemu. Czerpiemy z wiedzy i doświadczeń naszych klientów, wdrażając ich ciekawe sugestie i pomysły, niejednokrotnie też rozbudowując niektóre funkcjonalności zgodnie z ich podpowiedziami. Wszystko po to, by zadowolić naszych odbiorców. W systemie jest mnóstwo filmów instruktażowych – przeprowadzających klienta przez system, rozbudowany FAQ - i nieustannie rozwijamy się również w tym zakresie”.
 

 

------------ koniec informacji -----------

 

IWARE Sp. z o.o.
Ul. Racławicka 15/19 , 53-149 Wrocław
tel:+48 533 025 708
E-mail: bok@iwareprint.pl

Poligraficzna Agencja Informacyjna
Magda.Dudanowicz@pai.info.pl, + 48 694 473 650
Slawek.Sokolowski@pai.info.pl, + 48 694 473 651
http://www.pai.info.pl




Copyright ©2004-2024 by Printnet s.c. :: Made by WebFabrika