English version
Witamy we wtorek, 16.04.2024 o
PAI - Poligraficzna Agencja Informacyjna



 
 

Duże zainteresowanie ofertą Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019
 
Warszawa, 18.02.2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze zainteresowanie prezentowaną ofertą maszyn tego producenta niż branża drukarska.

„RemaDays Warsaw to impreza od lat dedykowana branży reklamowej, choć w coraz większym stopniu dołączają do niej propozycje dla poligrafii. Stąd po raz kolejny już nasza na niej obecność – mówi Lena Chmielewska, odpowiedzialna za marketing w firmie Mark Andy Poland. – Bogate portfolio naszej firmy od lat wspiera w rozwoju firmy poligraficzne. Oferowane przez nas rozwiązania umożliwiają rozwój zakładom poligraficznym wznosząc je na nowy poziom biznesu. Co ciekawe, również branża reklamowa znajduje w niektórych naszych propozycjach ofertę skrojoną dla ich potrzeb, nieco innych niż w przypadku drukarń. Tegoroczne targi RemaDays Warsaw pokazały wyraźnie, że zainteresowanie naszymi produktami wzrasta w obu tych sektorach, co bardzo nas cieszy”. 

Prezentowana na stoisku Mark Andy hybrydowa maszyna Digital One cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających targi. „Nasi goście byli przede wszystkim pod wrażeniem wysokiej jakości etykiet, jakie można w niej drukować w bardzo krótkim czasie, a także możliwościami jakie oferuje to urządzenie. Z jednej strony drukarniom, które zamierzają poszerzyć swój profil produkcji, wchodząc na atrakcyjny obecnie rynek etykietowy. Również agencje reklamowe mają nowe pomysły, w których taka maszyna jak nasza staje się dla nich ciekawym rozwiązaniem. Z pewnością taka inwestycja może otworzyć nowe perspektywy działalności przed obiema grupami klientów”. 

Maszyna Digital One jest dedykowana drukowaniu etykiet w niskich nakładach i ich przetwarzaniu w trybie in-line. Obsługuje wstęgę o szerokości 330 mm i jest wyposażona w moduł drukujący suchym tonerem (w trybie CMYK), zespół fleksograficzny (wykorzystywany do tłoczenia folią na zimno bądź laminowania) oraz moduł wykrawający). Jak podkreślają jej użytkownicy na całym świecie, jest ona prosta i kompaktowa. „Na tę prostotę zwracali uwagę również nasi targowi goście  – mówi Lena Chmielewska. – Jednak tym, co w największym stopniu ich interesowało, były produkty realizowane w tym urządzeniu, które także prezentowaliśmy na naszym stoisku – ich atrakcyjny wygląd i wysoka jakość”. Były wśród nich m.in. etykiety na piwo drukowane na różnych podłożach samoprzylepnych, etykiety na wino, na plastikowe butelki czy puszki. Każda z tych pozycji była drukowana z zastosowaniem innych uszlachetnień. „To ciekawy wyróżnik produktu, który również może wznieść go na nowy poziom, może zainteresować potencjalnych klientów i pośrednio wpłynąć na jego sprzedaż” – dodaje Lena Chmielewska.

Digital One to z jednej strony maszyna, która dedykowana jest drukarniom fleksograficznym, które odnotowują coraz mniejsze nakłady dla poszczególnych zleceń przy ich dużej różnorodności. W założeniach producenta ma ona w takich przypadkach odciążyć większe maszyny fleksograficzne oraz umożliwić zwiększenie wydajności tego rodzaju zakładów, dzięki krótkiemu czasowi narządzania, który charakteryzuje Digital One. „Z drugiej strony – mówi Lena Chmielewska – maszyna może być również odpowiednim rozwiązaniem dla drukarń, które planują zająć się produkcją etykiet, poszerzając w ten sposób swój asortyment. Często takie zakłady aktualnie nie mają potrzeby inwestowania w wysokowydajne, produkcyjne maszyny cyfrowe bądź też nie mogą sobie na to pozwolić i wówczas nasze rozwiązanie jest dla nich ciekawą alternatywą. Targi RemaDays Warsaw po raz kolejny pokazały, że również agencje reklamowe mają na te urządzenia swoje własne pomysły”.

 „Dziękujemy wszystkim naszym gościom za spotkania na targach – podsumowuje Lena Chmielewska. - Dla wielu z nich były one inspiracją do podjęcia z nami rozmów i przyjrzeniu się dokładniej maszynom w naszym centrum demonstracyjnym. Tu również zapraszamy tych, którym nie udało się dotrzeć na nasze stoisko. Jesteśmy do Państwa dyspozycji”.

 

------------ koniec informacji -----------

 

Dodatkowe informacje na temat firmy Mark Andy:
Lena Chmielewska-Bontron, Mark Andy Poland Sp. z o.o.
Ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa
Tel. +48 882 177 803
E-mail: lena.chmielewska@markandy.com
http://www.markandy.com

Poligraficzna Agencja Informacyjna
Magda.Dudanowicz@pai.info.pl, + 48 694 473 650
Slawek.Sokolowski@pai.info.pl, + 48 694 473 651
http://www.pai.info.pl




Copyright ©2004-2024 by Printnet s.c. :: Made by WebFabrika